Helgens (få) bilder

Okej, så få bilder blev det inte som bara fem stycken. Men jag som ofta få rykten med att ta flera hundra känns det som om jag faktist bara  tog så några.. kollade danssportidag om de hade fått in några bilder, men icke. Förhoppningsvis kommer det det där snart och då också här!



Så här var alltså då vårt tillfälliga hem och sovplats. Inte det bästa kanske men oj så skönt och hårt jag sov när jag väl låg där, haha.



Peter & jag på båten. Jag hade precis klagat på att vi skulle få räkor till middag.. men för att få upp humöret igen (tycker inte om räkor) slängde jag fram kameran och bad om att få fotas ;D



Ja som sagt, äckel räkor.. vart tog min eftelängtade tacos vägen?



 En del utav de drygt 150 dansare som var med på lägret. Tidigt på båten!



Spiderman and batman. So hot, haha

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jadu louise räkor e ju äckligt!:D jag äter tacos ikväll. fan gott e de:) pussss sakna dig

2008-08-13 @ 20:07:48
URL: http://lillandra.bilddagboken.se
Postat av: Louise

svar: ja men jag menar det. Blev nedröstat vid mitt bord då alla gillade det där ;D wow, jag kommer på direkt. Skola på tisdag så ser väl dig då men Vi får ta och träffas snart igen :) <3

2008-08-13 @ 20:24:40
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback