Camp Gala 08



& så var det att ge sig iväg.. igen.  fjolårets Camp Gala var det bästa som hände den sommaren, ett minne för resten av ens liv. Hur blir då 08? För det första ska inte Towsan med.. och om jag ska vara riktigt ärlig är jag.. nervös och rädd på sammagång. Förra året var allting så nytt, så fräsch och bara så mycket första gången. Har nog aldrig haft så roligt som då.. Hur ska allt de kunnas slås iår? 

usch,  jag är nervös, det är allt. Jag brukar vanligtvis vara positiv. & det är jag nu också, bara nervös.. Jag längtar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorgon far jag och iår blir det att dansa par med Peter. Det är iallafall en bra början om ni frågar mig!

Så på måndag hör ni av mig. (Robin och min 1år och 3månaders dag för er som undrar) Nu är det so you think you can dance som får avsluta min kväll sedan blir det sängen. Tåget avgår  5.45 från perrongen.

wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback