Borta bra men hemma bäst

Hej på er alla!
 
Nu är min resa för denna vecka slut och jag är åter tillbaka på hemmaplan. Mitt älskade Kalmar.. hfm.. & jag kan väl inte mer än säga att jag har haft det otroligt bra i skåne hos min petteboy ;D Ni förstår, det går inte att ha det tråkigt hos honom, en bättre vän går inte att hitta!

Så vad har vi två hittat på, ? Resans start kunde inte börjat bättre.. tågfärden dit gick mig på nerverna då resan tog 5 timmar istället för 3. Fast detta var det ändå negatvia så nog om det. 
Iallafall, som jag nämde innan hade jag tänkt bada sönder Peters pool och shoppa upp min lön - och vid närmare eftertanke stämmer det in ganska bra på vad vi har gjort denna vecka. Men också så har vi besökt Danmark och gått på Bakken (tivoli för er som inte vet..) och åkte karusell tills vi nästan stupade. Cyklat till stranden och fototat som bara den. En himlans massa skoj alltså, kunde inte bli bättre. Fast måste ändå säga att det är skönt att vara hemma. Borta bra, men hemma är alltid bäst!

Dock dröjer det inte länge tills jag åter bege mig ut på ännu en resa. På torsdag bär det av till Göteborg för 4 dagars dansläger! Med Peter, såklart - fast denn gång utan Towsan.. men jag ska lära henne allt jag kan och vet!

Nu blir det bio med mammi.
Mamma mia blir det och hört rykten om att papper behövs? 
snyft historia? Vi får helt enkelt se, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback