Vecka 17.

Måndag 21/4
- Balett träning i skolan
- Scenbilder, visning klockan 15.00
- Till kiropraktor klockan 16.15
- Fixa Samhälleuppgifter så jag får det gjort.. 
- Göra test NP i spanska


Tisdag 22/4

- Till stan tillsammans med Olivia efter skolan
- Discoträning klockan 16.15
- Jazz träning 18.15
- Fixa sammhällsuppgiften,, om jag känner mig rätt 
så är den inte gjort än..


Onsdag 23/4

- Till min prins efter skolan och sova över
- På födelsedags kalas, med Robin, till hans kusin


Torsdag 24/4
- Spanska glosor (?)
- Börjar 13.30, enbart spanska lektion i en timme.
- Hämta biljetter till föreställning på fredagen
- Disco träning klockan 20.15
- Olivia sover över (?)


Fredag 25/4

- Ingen datakunskap
- Föreställning 13.30, ingen idrott.
- Till Robin på middag


Lördag 26/4
- Fira Kusin på hennes 25-års dag.


Söndag

- Spinning klockan 17.00

Kommentarer
Postat av: Sofia

Busy women! Du, kanon om du vill hjälpa till. Får ta och snacka igenom det där när du har tid. Som sagt är jag otekninsk (haha jag gick natur/media)
men en enkel sida med en clean header nåt... din sida är riktigt schysst!

2008-04-21 @ 23:06:00
URL: http://egocentriskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback