Tiden går (FÖR) fort..

- Fredag igen, förstår inte vad veckorna tar vägen.. Lite drygt 1 månad kvar till skolavslutning? Herregud, första året på gymnasiet är snart över - 2/3 delar kvarstår och jag tro att jag smäller av. Vart har all tid tagit vägen? & snart är de banne mig 1 år för Robin och mig med. 

 Var på två dansföreställning i skolan idag, och jag tänker absolut inte vara elak eller på något sätt orättvis. Dock finner jag inga ord till en utav dessa föreställningar. Min enda tanke var " herregud, kommer detta vara nivån när vi går i 3:an" & så kom jag på mig själv att bara sitta och stirra med öppen mun. Hela mitt minspel sprack när en av dessa gjorde något som skulle föreställa disco.. ( om jag förstod och tolkade armarna som virrvlade runt som en duracellkanin, rätt) När det blev mörk fick jag trycka in min festis flaska i munnen för att inte skratta rakt ut. Ni förstår inte hur jobbigt det var, hahaha!
Trackback