Tävlingssnack

- Hej ! Går dagens tävling gav inte precis det jag hade hoppats på - men roligt var det. För att summera ihop allting så slutade det med att man åkte ut innan finalen i alla discipliner. Det som är riktigt irriterande är att jag hamnde på 12 plats i singeln och fick ingen jädra prick.. annars så gick det någelunda bra för mina United. Flickor framför allt för  min älskade parkompis kom på en 2:a plats och Camilla fick en välförtjänt 3:e plats. Ett stort grattis till dem! Och föresten, min petteboy fick ju dansa final och hamnade på en 4:e plats

Iallafall nu blir det hårdträning för United. med Sofia. Som föresten var strålande snygg igår och hennes håruppstättning slår allt må jag säga! Det blir styrka och en aningens lik ruggbyträning. SM HÄR KOMMER VI!

Tråkigt nog var jag ingen vidare fotograf ogår - då den på något konstigt sätt råkade bli kvar hemma..

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh man tackar! Joda, lite fys ska vi noig kunna ordna. ska bara snacka med bossen först så återkommer jag!

2008-04-08 @ 10:36:08
URL: http://egocentriskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback