ShopppShopp Shopping

- Stockholms shoppningen gav inte riktigt vad jag egentligen hoppades på. (herregud, en vecka efter kommer jag med bilder, inte okej) iallfall,  Monki var då min största besvikelser, fanns INGENTING som jag ville ha, och det är inte bra alltså. slut, slut överallt. I andra affärer, fel storlek etc. men så är det väl alltid - när man vä har pengar så kan inte allt bara flyta på. Men det blev en hel del ändå, dock mest på Gina Tricot.. ♥


 414171-137


 vänster: Längre vit tröj/klänning, JC. Bodies & strumpor från Gina Tricot. Röd väska från Beyond Retro. Linne & pennkjol, Gina Tricot. Kort vit t-shirt från Gina Tricot. De mittersta skorna från Din sko, resten från skopunkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback