Fullt upp

- Det känns ltie sådär meningslöst att börja berätta om Stockolm nu när det redan har hunnit bli onsdag. Men jag kan inte låta bli, en sumering av helgen kanske kan vara på plats och nu i pasuen av lost så passar de alldelse utmärkt.
fast såklart börar det nu igen..

..back, Torsdagen var enbart att spendera på ett tåg och chillade sedan rätt allmänt hemma hos Cissi och moster. Fredagen blev att göra stockholm osäkert och en hel del inhandlades, (bilder kommer) senare blev det att vi åt på restaurange och sedan gav vi oss iväg emot Footloose. En musikal och en bra sådan vill jag lova.. Vid halv 12 blev det fest hos trevliga vänner hos cissi och hemma framåt morgonen - kvällen var helt galen vill jag lova, aha.
Iallafall, lördag morgon - så pigga och fräscha.. gled vi åter in mot staden och inhandlade små saker. Middag på kvällen och sedan blev det att bege oss till vänner och fest, again! :D  
Söndagen har jag väl i stort sätt redan berättat om eller klagat på kanske man ska säga - men det var iallafall Robins födelsedag så åkte och firade honom. Alltid lika underbar! ♥

Nu har jag fullt upp, hinner ingeting annat än att plugga och dansa. Yes! not.. nu tog jag mig tid jag inte ha för att skriva. Nu SKA jag iallafall fortsätta på min kulturhistoria inlämning och sen lägga in bilder från helgens alla inköp. Tomorrow i will be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback