ÄNTLIGEN!

- herregud, min söndag hade väl om något varit litebättre.  Åker ifrån Stockholm, minre roligt - Jätte trött sen när jag kommer till Robin så bara en jobbig flickvän, mindre okej - Åker på träning, mindre tråk ( enda posetiva) Kommer hem - sätter mig vid datorn och skall uppdatera, men.. det går inte! Helt otroligt sjukt absolut inte okej!
Massor med dagar av ofrivilligt blogguppehåll, kan det bli så mycket värre? Nej ja tro inte det.

Men nu är jag här, och allt verkar fixat och klart?  dock är jag bara här för en liten stund för lektion snart och kommer inte hem förens vid halv 10 ikväll, slutar halv 5 och ska sedan vidare på körskoleundervisning - i 4 timmar.. så blir nog inte förens imorgon jag uppdatera så att säga, på riktigt.

Så ni får ha det bra, imorgon blir det enbart Stockholm och shoppning i inlägget, det blir liskom inte så mycket mer än det.

Kommentarer
Postat av: robin

att träffa sin pojkvänn är inte positivt då...? det var ju synd
=} puss

2008-04-01 @ 21:16:55
Postat av: Louise

Men JO Robin. Enda anledningen till att jag ville åka ifrån stockholm , var ju för att få träffa dig. Men jag var mindre rolig i söndags.. puss

2008-04-01 @ 22:16:42
URL: http://radiosonggirl.blogg.se
Postat av: robin

nej, du var inte så tråkig. Har varit med om värre Louise

2008-04-09 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback