öh, äre måndag idag?

- Okej, idag var det alla dagar förutom måndag som det faktiskt just var..
När klockan ringde idag vid 7 så trodde jag att det var både söndag och fredag.
Sedan när jag kollade schemat då var det plötsligt onsdag och
lika så när jag funderade på när Robin slutade..

Iallafall, haft en rätt lugn start på veckan.
Han som skrivit "ett öga rött" var i skolan & föreläste för oss. Otrolig komisk man om jag få lov att säga, haha. skrattade så jag grät när han höll på att gör narr av dem som trakaserade honom.. Mycket underhållande! Folk hade orkat lägga ner energi och skriva hot brev till honom som lät i stil med  "åk hemm till ditt hemmland"  och "du luckat kurry"   mer komiskt än skrämmande när man mer börjar skratta åt stavfelen än ta åt sig av själva hotet.. hahaha  idioter!

nyss hem kommen från Robin och kalas hos hans kusin, Ida.
Mycket trevligt. Onyttigt men gott!
Imorgon blir det nationellt prov i engelska och sedan picknik i parken
tillsammans med Oliven, Emilia, Kristin och Steff. Senare på kvällen blir det träning till 110% både disco och jazz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback