Ny duschad

- ÄNTLIGEN fredag! Kom precis ut ifrån duschen och nu blir det in smörjning av brunutansol som gäller. HAft dansträning och uppladdning inför tävlingen i morgon. Ni kommer väl? Kalmar sporthall och klockan 10 går starten! Ni är alla välkommna :D

Talang står på i vardagsrummet och jag är så sjukt hungrig. Mor och far är iväg - hela huset för en själv dock kommer Arnel snart. Länge sen, fär länge sen.
Iallafall helgen kommer bestå av dans och inte så mycket mer. Så jag avslutar väl med att jag hoppas på att ni håller tummarna och heja på mig och min grupp imorgon? inte sant. puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Förlåt om jag skrämde dig när jag tutade!:)
Lycka till på tävlingen, jag ska heja allt vad jag förmår!

2008-04-05 @ 00:37:42
URL: http://egocentriskt.blogg.se
Postat av: Louise

haha, det är lugnt
jag bara skrattade åt det ;D

2008-04-06 @ 15:52:56
URL: http://radiosonggirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback