Nu blri det att ge 110%

Så nu blir det att börja på Friskis & svettis igen. Ingen lugn stund för mig inte. Vad är ta det lugnt liksom? Mamma drog med mig på spinning idag och herre jävlar vad jobbigt. Helt slut nu.. fast kul var det! Lite annorlunda än vad jag är van vid så spinning läggs till på tränings schemat. Måste få igång kondisen och benstyrkan, nu är det bara armarna och magen kvar. SM i juni och hjälp vad jag ska/ligger i hårdträning. Nu börjar mitt nya liv ( jag ska visa, att jag kan, haha.) och jag ska i stort sätt bli (lika tråkigt) som min pojkvän var förut. Hälsonörd till 1982328943787! Abslut, här kommer jag.

Iallafall, nog om träning. Vakande runt 9 idag.. inte självmat precis. När man har en pojkvän som går upp med tuppen är det svårt att sova själv när han ligger och puckla på en, haha. Iallafall vi båda behövde komma upp då vi skulle iväg på olika håll. Blev att glida till IKEA med mamma, hittade ett antal småsaker och köpte glass. Jag gillar glass, speciellt 88:an. 

nu håller jag på att dö, måste äta någoting och dricka vatten. Mina krafter är helt slut nu, vem visste att det kan vara så ansträngade att skriva ett blogginlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback