Nationellt prov

- fyfan alltså. Precis gjort Nationellt prov i Engelska och det gick verkligen åt h*lvete!!! Att snacka på engelska inför personer är absolut inte min grej. Det är det jobbigaste som finns. För det första så fastnar allt i munnen. Orden och meningarna ligger som en matta på tungar, en matta som är virkad full med ord och meningar men det bara trassla in sig och gå inte att få ur. Mattan har limats fast!  För de andra så är min lärare mindre okej, känner ingen tyrygghet (?) utan blir bara ännu mer nervös då han Måste vara med och lyssna. Och för de tredje så får jag sådan blackout, precis innan har jag laddad upp med 100 tals meningar i huvudet men när jag väl kommer in i salen, så låser de onda hjärncellerna in alla mina meningar i den hemliga kamaren så jag inte kommer åt dem. Några ord slinker ut men hamnar sedan på mattan som jag redan berättat om.. Jag hoppas att ni förstår att detta är fruktansvärt frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback