Kvällsinlägg

- Helt slut! rätta ordet för att beskriva mig just nu. Mitt omprov i spanska gick åt skogen men med lite charm så lyckades det ändå! Kom nyss hem ifrån danslektion, eller för drygt en timme sen. Haft omkring 4 timmars dans idag, modern, jazz och Disco - jag älskar det. Men min kropp börjar (redan) ta stryk.. mina benhinnor säger ifån och jag haltar runt. Bli att vila i helgen.
Iallafall, som jag nämnde igår så fick jag äntligen träffa Robin idag. Var hos mormor och morfar på middag, mycket länge sen man träffade dem faktiskt. & måste bara säga att om en månad och 1 dag är det 1 år för robin & mig, vi har redan börjat planera! , haha ♥ 

Nu funderar jag stort på att gå och lägga mig. Mina ögon åker hiss om vi säger så.. Skall bara se färdigt på So you Think You Can Dance sen bli det sängen. God natt!  

414171-103


Skor ifrån HM ( som jag måste beställa)  och kläder ifrån Monki. (Om bara detta hade funnits i Stockholm.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback