Godnatt!

- Ett godnatt inlägg. Nu är jag helt slut över att inte gjort någoting vättigt på hela dagen. Fast en sak har jag gjort, och de är att fixat till bloggen - och tusan vad bra jag gjorde det. Efter mycket om och men så blev det så här tillsist. Och jag är nöjd! Iallafall tills vidare.

Veckan som jag har framför mig känns ganska lugn. Ledig på tisdag, resurs dag och jag har då inget att ta igen.
Inga läxor än så länge ;D, iallafall lugnt på inlämnings fronten. ingen spanska och jag är verkligen i himlen - så enbart dans på torsdag och sen är jag ledig. Jag älskar skolan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej gumman. Vad söt bloggen har blivit. Hoppas att jeansen passade..

Puss

2008-04-14 @ 11:29:44
URL: http://www.fluentgal.blogg.se
Postat av: radiosong

Thaanks! :D Jeansen passade alldelses utmärkt. I love them

2008-04-14 @ 15:51:20
Postat av: sofia

Lollo, snygg bloggen har blivit. Om du inte har något för dig någon dag, får du hemskt gärna lära mig/göra vår blogg fin!?;) haha jag är så sjukt oteknisk!!

2008-04-14 @ 23:42:17
URL: http://egocentriskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback