Fysiskt svårt att säga hej?

- Jag vet inte vad det är med vissa av mina gamla klasskompisar. Människor i störst allmänhet.. Det verkar som om det är fysiskt svårt att öppna munnen och yttra en hälsning. Ett hej! Jag menar hur svårt är det egentligen? tre simpra bokstäver - H E J! Mig spelar det egentligen ingen roll ifall de hejar på mig eller inte. Inte så att jag grämer mig över det resten av dagen om ni förstår vad jag menar. Men när man ser att de ser en och sedan snabbt som fan vänder bort huvudet för att slippa heja, blir jag lätt irriterad. Jag har blivit uppfostra med att alltid hälsa på dem jag känner. Visst är väl inte jag guds bästa barn heller och ibland känner man verkligen inte för att vara social alls och att ett hej är det jobbigaste man kan anstränga sig till att göra..  Tråkigt nog verkar en hälsning vara rätt jobbigt för hela detta samhälle vi lever i nu. Man är i sin egen bubbla och så ska det vara. Men snälla ni, kläm fram ett hej - hur svårt kan det vara? Man har ju inte precis någoting att förlora på..  

..little serious talking thats all, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback