Försovning och klippning

- alla dessa omständigheter för detta jädra väder.. Kallt igen ju? & så försov jag mig idag, och vi skulle ha nationellt prov i engelska direkt på morgonen. Jag tro minsann att de är dags att byta baterier i väcka klockan.. men allt ordnade sig iallafall, alltid underhållande att äta frukost i skolan och NP kändes bra! Torsdagar är inte direkt veckans jobbigaste dag. Hade enbart danslektion sen slutade jag, massa bra. Mötte/ träffade / såg/ fick ögonkontakt  (vad man nu säger, när den andre sitter i en buss) med busschaffören som alltid kör mig på fredagsmorgona och de roliga var att vi båda kände igen varandra. Mycket intressant, Vi skrattade!

Hunnit med mycket idag. Min mor var överaskad att jag kom ihåg att göra så mycket på en och samma gång. Jag har Klippt mig, bestämt ny tid för slingning, gjort synundersökning och köpt födelsedags presenter. Idag har jag haft huvudet med mig och varit duktig.

Nu är jag trött.. imorgon är det fredag, betyder att jag får träffa älskling igen och tillbringa hela helgen tillsammans med honom. Have it nice and godnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback