Fel skor på fel dag

- de bästa med att vakna idag var att jag insåg att jag vakande i min Robins famn.. morgonen borde ha fått fortsätta vara så underbar. Kunde inte allting bara få vara rätt för engångs skull.. min höft gjorde ont (jag svär tyst för mig själv att jag skulle testa en sak på dansträningen igår när jag inte var uppvärmd) och när jag kollade ut igenom fönstret så regnadet. Jag kom då underfund med att min outfit skulle korssas för dagen. Fast, bestämd som jag är, slutade med att jag ändå inte gav upp mitt klädval, eller närmare bestämt skoval - för reslutatet blev att jag hade jätte opassande skor för detta hemska väder. Men jag kände mig fin och pricken över i:et var min blommiga jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback